Nejnovější recenze ze sekce Hry na Nintendo 3DS

Sports Island

Sports Island

Anonym Anonym

Přidáno: 17. prosince 2011

100%

Doporučuje produkt

Tato hra je pro konzole nintendo 3ds,je to anglická verze, dá se hrát od 2 do 4 hráčů.Je to soubor 10 sportovných mini-herních disciplín jako hokej, footbal, tennis, basketball, lukostřelba, bowling či Wrestling, trampolína, koulovaná a závody na sněhu. Každou z nich při tom můžete hrát až ve čtyřech hráčích současně.Při hraní této hry a jestě ve 3d :-O no co lepšího může být.Hraje se kolečkem a někdy stylusem (tyčinka).Můžu říct že je snadno ovladatelná ,ale pro ty co ještě nikdy nehráli na žádné konzoli jako nintendo 3ds,nintendo dsi atd.. to může být ze začátku těžší ,ale po čase se do toho dostanou.Je to pro děti od 6 do dospělosti ,ale zase záleží na každém.

Nintendogs + Cats - French Bulldog and New Friends

Anonym Anonym

Přidáno: 17. prosince 2011

100%

Doporučuje produkt
  • Je to dobrá hra!!! :*

Je to lepší než nintendogs ds má to lepší grafiku a je tam vce možností!! :*

LEGO Harry Potter: Years 5-7

LEGO Harry Potter: Years 5-7

Přidáno: 25. listopadu 2011

Zakoupeno v Originalky.cz

100%

Doporučuje produkt
  • lego hra

všechny hry lego jsou super

The Sims 3 Domácí Mazlíčci

The Sims 3 Domácí Mazlíčci

Anonym Anonym

Přidáno: 30. října 2011

80%

Doporučuje produkt

Naprosto perfektní hra. V dnešních publikovaných učebnic se ještě dá vyčíst, jak je SIMS 2 skvělá hra. My se tu ale bavíme o hře Sims 3 a jejím datadisku. Hra je opět vylepšení životního simulátoru, který by byl i bez dodatků skvělý. Můžete si vybrat povolání, mazlíčka, cestovat, mít přátele, rodiny, chodit do nočních klubů a tak dále. Zkrátka Sims 3. Malá finta: V době po vytvoření postavy si ji máte někam umístit. Přemisťujte cizí rodiny a prodejte jejich dům. Tím dostanete dostatečné peníze na vystavení svého velkolepého sídla. Koupíte si třeba Porsche, Odcestujete do Číny a je to! Bohužel (a to je veliká škoda, se nedá použít více datadisků najednou). Tato hra je také značně ,,dětinská". Zkrátka: lidi, alias vaše postava, vám připadá jako panenka. Dělá si co chce, ale vy zastáváte ve hře jakési místo osudu, spojeného s vědomím postavy.

Hru vřele doporučuji!

Zobrazuji 281 - 285 ze 285 recenzí 1...11 12 13 14 [ 15 ]